Så kom vi da lige i gang med hverdagen herhjemme, og jeg er næsten nedlagt. Hovedet er tungt og næsen tæt, jeg hoster og nyser i et væk. Og så er jeg træt som et alderdomshjem, så eftermiddagen er tilbragt under dynen.

Jeg troede lige, at jeg slap. Ungerne har været der og manden ligeså, men ingen tegn på forkølelse eller hoste hos mig. Altså ikke før i går aftes. Jeg har allieret mig med bolcher, kamillete, servietter og Mentholatum til at smøre under næsen for at få luft.

Og så må det altså gerne snart stoppe ….

Skriv et svar

