Snart er 2010 slut og 10 år er så lige fløjet forbi. Et nyt år venter lige om hjørnet, frisk og sprødt med en masse blanke dage, som det er op til os selv at få det bedste ud af.

Jeg har hygget mig meget med min blog i 2010, også selvom der ikke er en kæmpe læserskare. Det giver mig en glæde at følge med rundt omkring hos alle jer og jeg hygger mig med at skrive lidt om mig selv og mit her i Havehuset.

Jeg vil ønske jer alle et herligt og lykkebringende nytår. Et år hvor alle jeres drømme og forhåbninger vil gå i opfyldelse, og hvor vi alle vil leve i fred og fordragelighed med hinanden.

For mig selv og mine ønsker jeg vel egentlig bare det samme og glæder mig til det nye år.

Skriv et svar

