Så fik vi vinterlandskab igen – heldigvis.

Alt sneen forsvandt ellers her i Aalborg, den anden dag. Et døgn med plusgrader, og alt det smukke hvide forsvandt. Tilbage var lidt grimt, gråt langs vejene, og så is der hvor sneen var kørt rigtig meget fast.

Nu er vi igen hyllet ind i hvidt, og der er vistnok udsigter til at det bliver liggende til juleaften. Jeg elsker en hvid jul, det føjer lige et par grader til julestemningen synes jeg.

I går var her fuldt hus, fire teenagedrenge til LAN hele natten. Nu er der oprydning, som venter på at de står op. Jeg tager bare afsted fra det hele og håber, at det er væk, når jeg er hjemme igen. Jeg skal nemlig på bytur. De sidste gaver skal købes, og så har jeg lokket datteren med på Julemarked på Nordkraft.

Skriv et svar

