Min blog bliver forsømt på det skammeligste lige for tiden.

Min kræfter bruges andre steder. Arbejde og familie fylder mine dage, og jeg orker ikke at sætte mig ved pc’en om aftenen. Ofte dratter jeg om i sofaen, når dagens opgaver er af vejen.
Sådan må det være lige nu. Jeg glæder mig, til lysten og energien vender tilbage, men indtil da må I nøjes med de få sporadiske indlæg som kommer. Jeg vil ikke have dårlig samvittighed, og jeg holder fast i min beslutning om at bloggen kun skal være til sjov og glæde. Den må aldrig blive en belastning og en pligt.

Skriv et svar

