Danmarks Radio forærer lydbøger til lytterne ganske gratis og man kan selv være med til at bestemme hvilke. De næste uger kan man stemme på lydbøger indenfor forskellige genrer, og den der får flest stemmer kan så downloades i weekenden.

I denne uge er det romaner, og jeg har stemt på Alfabethuset af Jussi Adler-Olsen Jeg har læst flere af hans bøger, men ikke Alfabethuset, som vist nok er hans første. Du kan stemme lige her.

2 meninger om “Stem på en bog

  1. Tak fordi du gjorde opmærksom på det. Jeg burde faktisk selv have opdaget det, for jeg er indkøber af lydbøger til Horsens bibliotek…jeg HAR stemt
    V.H. Nina

Skriv et svar

