Jeg er tidligt oppe denne lørdag morgen. Jeg hygger mig. Jeg rydder lidt op efter en doven fredag aften, og så indretter jeg en ny lille hyggekrog ved terrassedøren.

Det er den mørke tid nu, og jeg har behov for at udnytte alt det lys, jeg overhovedet kan få. Så jeg indretter en hyggeplads lige ved udgangen til haven, hvor der kommer rigtig meget lys ind. Her kan jeg sidde og strikke, samtidig med at jeg får sollys.

Og så skal der vist lige strikkes et par pinde på Favour. Det ender med, at jeg næsten har strikket den to gange inden jeg bliver færdig. Det har drillet med størrelsen, selvom jeg faktisk har lavet en strikkeprøve denne gang. Netop fordi jeg ikke strikker i det rigtige garn, ville jeg være sikker. Men på trods af strikkeprøven blev første forsøg alt for stort. For at det ikke skal være løgn, har jeg så også opdaget en fejl på det ene forstykke, så der skal trævles cirka 15 cm op.

En mening om “Tidligt oppe

  1. En rar krog du har der, jeg hader også når der skal trævles op igen. Men har vi fejl er der jo ikke andet at gøre.

Skriv et svar

