Så er det weekend, efter min første arbejdsuge i meget lang tid.

Ugen har både budt på arbejde, og på træning på genoptræningscenteret i Nørresundby. Det har været en hård opstart, selvom jeg stadig har en deltidssygemelding. Men en sygemelding som har varet i to måneder, trækker tænder ud. Der er stadig lidt smerter i ryggen, som der skal tages hensyn til. Skulle jeg en gang imellem glemme det, melder det sig helt sikkert. Men hold da fest i hytten, hvor er det dejligt at komme på job igen, og se lige en dejlig velkomst, der stod til mig på mit kontor.

Skriv et svar

