Min mand er allerede forsvundet. En hurtig kop kaffe med i hånden, og så over til vores fællesareal.

Der er indkaldt til arbejdsdag, på det område vi deler med alle de andre husstande i vores grundejerforening. Vi har en pragtfuld plet midt imellem vores huse som vi deles om. Der er et stort grønt område, legeplads og fodboldbane og vi holder vi vores gadefester der. Vi brugte det især meget, da ungerne var mindre. Med træer til at klatre i og lave huler imellem, var det en ideel legeplads.

Jeg kan ikke hjælpe, så jeg sidder stadig herinde i varmen med en dejlig kop kaffe. Jeg hygger lidt med strikketøjet, inden jeg skal i bad og senere i gang med planlægningen af næste uge.

2 meninger om “Fælles arbejdsdag

Skriv et svar

