Min lørdag morgen er stille. Den er også rosa. Jeg sidder nemlig og nyder min flotte buket blomster. En kollega var på besøg i går og hun havde gaver med. En dejlig buket blomster og en bog. Fra dejlige kolleger, som tænker på mig. Jeg er heldig.

Jeg nyder stilheden og min kaffe, mens jeg læser lidt. Familien sover længe, og det får de lov til. Jeg nyder, at sidde stille for mig selv, indtil det passer dem at komme op fra dynerne. De har været så søde, mens jeg har været syg, nu er det vist snart deres tur til lidt forkælelse.

Skriv et svar

