Jeg har rigtig god tid til at surfe rundt i blogland lige for tiden, og det kan efterhånden ses på min to-do liste eller måske skal jeg til at kalde den ønskeliste. Den er efterhånden lang, og det der med to-do, kan måske godt trække ud. Jeg må stadig ikke sidde op ret længe ad gangen, så lige nu ligger strikkepindene stille.

Idag så jeg hos strikkebibliotekar denne flotte trøje, som straks røg på min liste.

Opskriften på Hallett’s Legde af Elinor Brown kan købes på TwistCollective

Skriv et svar

