og min dejlige familie var tidligt oppe. Jeg blev vækket med sang og flag, og så var der lavet lækker morgenmad til mig. Selvom jeg stadig kun kan sidde på stol i ganske kort tid, klarede jeg at hygge med familien, inden jeg igen måtte ind og ligge ned.

De er så søde ved mig, og klarer alt uden at kny. Min følelse af kun at være en belastning, bliver fuldstændigt fejet til side. Ingenting kan jeg klare, så de står for alt herhjemme. Madlavning, rengøring, indkøb og alt det der normalt er mit gebet, er overladt til dem. Manden min ender med at blive en ørn i køkkenet, og ungerne får lært noget grundlæggende om planlægning af en husholdning.

Jeg er så stolt af dem, og taknemmelig for at jeg så dejlig en familie. Jeg nyder at ligge lige så stille og lytte til deres rumsteren i køkkenet, den stille snak om hvad der skal laves til aftensmad, eller hvad der skal købes ind.

4 meninger om “Jeg har fødselsdag i dag

  1. Til lykke med fødselsdagen!
    Håber du får en god dag!
    Hvor er det træls for dig med den diskusproplaps. Håber fysioterapien snart får dig på højkant igen. Du må da få læst en masse bøger:-)

  2. Hej Irene, og mange tak for din hilsen.

    Jo nu er jeg ved at komme igang med at læse igen. Jeg har været på temmelig meget smertestillende, så min koncentration til læsning har ikke rigtig været der.

    Håber også det går godt med dig 🙂

Skriv et svar

