Jeg er ved at blive helt og aldeles vanvittig af at tilbringe næsten al min tid i liggende stilling.

Det går fremad, og jeg mærker bedring i ryggen og ikke mindst i benet. Efter 3 behandlinger hos fysioterapeuten, er jeg nu stoppet med at at tage morfinpillerne. Det kunne nu også kun gå for langsomt, for jeg har da godt nok haft det skidt af de piller. Prisen for at slippe for smerter, og  for at give mulighed for at fysioterapeuten kunne komme i gang, har været en ulildelig kvalme. Og ikke bare indimellem, nej da det var værst, var det fra morgen til aften. Så om ikke andet har det været en effektiv slankekur.

Fysioterapeuten er tilfreds med fremskridtene. I går blev jeg sendt derfra med besked om ikke at blive for modig. Der er stadig langt igen, og det kan jeg også godt mærke. Jeg kan gå og ligge, at sidde er absolut no go og at stå kan jeg ikke klare ret længe ad gangen uden smerter.

Øvelser og tid er hvad der skal til, og så må det jo tage den tid det skal.

Posted in Mig

3 meninger om “Vanvittig

  1. Jeg kan godt forstå dig, det er en langsommelig proces. Godt at der sker små fremskridt. Knus og god weekend 🙂

  2. Tak Lene. Jeg forsøger at se de lyse sider, men det går langsomt og jeg keder mig så usandsynligt meget. Selvom jeg læser og skriver, er tiden meget lang.
    God weekend til dig også.

Skriv et svar

