Jeg har været på en morgentur i haven, og endda i tørvejr. I går kom den ventede regn, men sammen med regnen kom blæsten. Det er de små sarte sommerblomster ikke så glade for, men pyt de kommer sikkert igen.

Mine georginer ser altså noget medtaget ud, og jeg har haft sneglene mistænkt for at forvolde skaderne. Idag fandt jeg adskillige snegle dernede, så det er vist sikkert nok.

Stauderne derimod ser rigtig flotte ud, og nu er der blomst i de liljer, som jeg fik af en kollega tidligere på året. De blev flyttet i foråret, og det ser ud til at lykkes. Til gengæld har jeg lidt problemer med mine nye valmuer, de ser noget visne og slatne ud. Det er jeg rigtig ked af, især min blå valmuesøster som jeg købte på marked i Østre Anlæg i juni.

Skriv et svar

