Jeg er igen bevægelsesmæssigt hæmmet på grund af min diskusprolabs, så meget af tiden går med at læse. Jeg skal nemlig helst ligge eller stå/gå, at sidde er nærmest umuligt.

I ferien var jeg ved kiropraktor, og han fik hurtigt rettet op på ryggen, så hele ferien ikke blev helt spoleret. Nu er den gal igen, og denne gang er det delvist selvforskyldt. For at holde min ryg stærk, er det vigtigt at jeg træner mine ryg- og mavemuskler. I tirsdags startede jeg så op i motionscenteret efter ferien. Jeg var meget forsigtig, og lavede kun få øvelser,og var meget påpasselig med ikke at starte for voldsomt op. Alligevel gik det galt, og jeg har nu igenkonstante smerter i ryggen. Desværre har både min læge og min kiropraktor ferie, så indtil mandag må jeg klare mig med smertestillende og så lave mine øvelser i det omfang jeg kan.

Jeg ligger lidt i sofaen, får mig besværligt rejst og står op ved halvmuren i alrummet og tjekker lidt på pc’en. Så ligger jeg lidt i sengen og læser lidt i min bog, og lidt efter om på maven og lave mine øvelser. Jeg keder mig, når jeg ikke kan noget som helst.

Skriv et svar

