Jeg er blevet færdig med Løbetid fra Geilsk. En fed opskrift som er strikket i ret og vrang med løbemasker, som er med til at give mønsteret.

Det er en lækker lille sommerbluse, som jeg har strikket i Geilsk 3-trd. bomuld og uld. Det er første gang jeg strikker i det garn, og det er et lækkert blødt garn. Desværres synes jeg ikke, at det er særlig nemt at strikke jævnt og glat. Normalt strikker jeg faktisk pænt glat, og pind 3-3½ hører til mine absolutte favoritter.

Ærgerligt for jeg kan egentlig godt lide garnet, og blandingen af uld og bomuld er lækker til sommerstrik. Måske er det bare mig der har problemet, og måske får det en ny chance.

Skriv et svar

