Jeg sidder og ser Touren med et tørklæde om halsen. Strepsils, Vicks Blue og Halls i rigelige mængder ved siden af, og jævnligt en ny kop varm kamillete med honning.

Men jeg hoster og hoster, og nu har det stået på i en uge. Idag synes jeg, at der var lidt rallen i brystet, så jeg var lige en tur omkring lægen. Jeg forventede egentlig bare at høre, at det var en virus. Ikke noget på lungerne, og heller ikke slim i halsen, men alligevel et forhøjet infektionstal. Så nu er manden kørt efter antibiotika.

Jeg trænger også snart til en ordentlig nattesøvn, og det gør manden vist også 😉

Posted in Mig

Skriv et svar

