Morgenen foregår i langsomt tempo. Det er helt nødvendigt lige nu, for ryggen gør ondt igen. Fredag var jeg lige en tur ved kiropraktor, og forhåbentlig har han fået diskussen på plads. Der går lige et par dage, inden jeg kan mærke, om det har hjulpet. Jeg håber det, men ellers kan jeg lige nå et besøg mere, inden han går på ferie.

Der er lovet regn- og tordenbyger i formiddag, men alligevel temperaturer helt op til 27 grader. Allerede nu viser termometeret 21,1. Der er overskyet, og et par små regnbyger har passeret. Ellers skal jeg vist se den første rigtige bjergetape i Tour de France og så er der jo også lige en VM finale senere i dag.

Lige nu kan jeg ikke lave ret meget andet i haven end at nyde det. Her er min nye pæon, som er utrolig smuk med mørke blade yderst og lysere indeni. Det er en jeg har fået, og jeg er ikke sikker på navnet, men jeg tror, det er en Edulis Superba.

Skriv et svar

