Gårsdagens tur på handlen bød på flere fristelser i nye blomster til haven. Mine Georginer overlevede ikke den hårde vinter. Jeg havde ladet dem blive i jorden og dækket dem til med en presenning med jord på. Nogle år kan det være nok til at de overlever vinteren, men ikke i år.

I går faldt jeg over nogle store Georginer i den lokale Rema1000 til billige penge. De var så store, at der kun kunne være to stk i indkøbsvognen, hvis jeg også skulle have plads til de øvrige varer. Måske skal jeg lige omkring igen i dag, så kan jeg dække den bare plet, hvor der stod georginer sidste år.

Skriv et svar

