Der falder tunge, blide regndråber ude i haven, men det er heldigvis ingen hindring for at nyde udelivet. Jeg har heldigvis min overdækkede, som jeg elsker – og især når det regner.
Idag sidder jeg indenfor og arbejder, men indimellem står terrassedøren åben, og duften fra syrenerne sniger sig ind. Jeg har været rundt og selvom vi måske ikke er så vilde med regnen, så gør den godt derude i haven. Alting strutter og grønnes, og det ser så dejligt ud.

Vinen trives under halvtaget. Det er meningen, at den skal gå op under taget. Både for at den kan skygge for solen og så klaserne kan hænge ned og give sydlandsk stemning. For at få den til at skyde i de rigtige retninger, måtte jeg igang med saksen. Det ser ud til, at den har tilgivet, at jeg klippede på et helt forkert tidspunkt.

Skriv et svar

