Om lidt er det weekend – og den kommer som kaldet.
Min uge har været travl, og når dagene er sluttet og jeg er kommet indenfor egne vægge, er jeg nærmest faldet om i sofaen.

I dag blev jeg kørt på arbejde af datteren, som gerne ville en tur til stranden på sådan en skøn sommer-fredag.

Jo, jo – kortet skal jo luftes.
Moren sidder tilbage med en lille bitte smule kriblen i maven, men jeg holder det for mig selv.
Der skal naturligvis øvelse til og den får hun jo kun, hvis hun får lov til at køre.

Inden jeg tager helt hul på weekenden, skal jeg være sammen med nogle kolleger et par timer. En kollega er netop flyttet, og har inviteret til housewarming. Måske til et dejligt, glas kølig vin på en varm terrasse.

Slet, slet ikke en dårlig måde at slutte ugen på.

Skriv et svar

