Der er virkelig festet igennem herhjemme de sidste dage. To dage i træk har vi haft huset fuldt af gæster.

Det har været dejligt, at samle familie og venner for at fejre Julies 18 års fødselsdag.

Nu er der ryddet op, fryseren er fyldt op med rester og teltet er taget ned igen.

Jeg slapper af i sofaen og kan mærke, at jeg er godt brugt. To dage med fest, hvor jeg har været tidligt oppe, sent i seng, samt forberedelser, madlavning til mange mennesker og ikke mindst oprydning bagefter.

Nu synes jeg, at jeg har fortjent at slappe af i sofaen. Jeg tror ikke engang, at jeg orker at strikke. Heldigvis er der rester til aftensmad, så det er dejligt nemt.

Skriv et svar

