Der skal holdes fest både fredag og lørdag for at fejre datterens 18 års fødseldag.

Jeg forsøger at holde tungen lige i munden, mens indkøbslister og planer flyder på bordet og suser rundt i mit hoved.

Lige pludselig kan jeg mærke, at en fridag ikke er nok. Nu har jeg også fri torsdag og jeg kan trække vejret lidt lettere. Der er luft, og vi skal nok nå det hele.

I eftermiddag gælder det en tur til frisøren. Jeg trænger i den grad til en klipning, – og en farve kan vel skjule nogle af de grå, der efterhånden dukker op.

Skriv et svar

