Jeg havde en blomst til min mor, som jeg skulle ind og give hende i dag. Datteren arbejder lige ved siden, så vi lavede en aftale, når hun havde fri lige efter frokost. Et lille improviseret besøg, hvor vi hyggede med en enkelt øl og en lille snak.  

Og tænk jeg fik en gave, en fødselsdagsgave på forskud. Denne lækre taske, som altså ikke er en original Octopus taske. Den er lavet af en dame, som min mor kender fra det aktivitetscenter, hvor hun kommer.

Manden og sønnen var også med, og da de kørte hjem, blev datterens cykel sat bagpå. Det er vel i orden, at man ikke orker at cykle, når man mødte allerede klokken 6. Monty kunne nemt lokkes til at gå, så vi satte kursen mod Mølholm til fods.

På vejen gik vi lige forbi Freja, hvor masser af biler med udenlandske nummerplader vidner om, at der er fodboldstævne. Masser af unge mennesker fra mange lande er samlet for at spille fodbold og hygge sig sammen. Hvor er det synd, at de ikke har bedre vejr. Forhåbentlig forstår de at hygge sig alligevel og der er ihvertfald sat store telte op, hvor de kan være, hvis regnen bliver for meget.

2 meninger om “Lige hvad jeg manglede …

  1. Ja, den er superflot. Og så er den ikke helt så stor som de originale. Dem jeg har set er ret store, synes jeg.

Skriv et svar

