For nogle af os herhjemme. Datteren og manden er taget på arbejde, sønnen sover endnu.

Han sover altid længe, når det er fridag, han er nærmest ikke til at drive ud af de dyner. Jeg tror at det har noget med alderen at gøre, jeg husker det godt fra mig selv da jeg var 15, så han får lov.

Jeg sidder her med udsigt til haven. Jeg har da også været derude, men hold da fest, hvor jeg kom hurtigt ind igen.

Det er koldt og råt derude. Nu sidder her med kaffen og får overblik over dagens praktiske gøremål. Det bliver vist ikke havearbejde idag. Jeg elsker udelivet, men jeg indrømmer også, at jeg har brug for lidt højere temperaturer før det er sjovt.

Der er en bil som skal have nye dæk, nogle gulve der trænger til en omgang vask  og så er vasketøjet vist vokset op af kurven, og senere er der planlagt shopping med datteren (og måske sønnen, hvis han kan lokkes med).

En mening om “Fredag er fridag

  1. Ja her regner det ikke inu men ser grå ud, vejret i de her fridage svarer ikke til planerne der er lagt.Nå men vi finder nok på noget.

Skriv et svar

