Igen hænger der regntunge skyer over Aalborg og der er udsigt til en våd dag. Der loves vist solskin lidt senere på dagen, og det skal da være velkomment.

Sikkert også inde i Freja, hvor der er City Cup. En fodboldturnering i den lokale klub, hvor der deltager omkring 3000 unge mennesker fra mange forskellige lande. Det er jo lidt sjovere at spille fodbold, og også at se på det, hvis vejret er dejligt. I år er der ingen herfra der deltager, men sønnen har planer sammen med vennerne senere på dagen.

Jeg venter og håber på solskin senere. Jeg vil kunne godt tænke mig at sidde på terrassen med en god bog, og få lidt solskin på næsetippen.

Jeg har været i haven med brød til fuglene, og selvom det ikke mærkes på temperaturen er foråret på vej. Alting bliver grønnere og grønnere for hver dag, og jeg glæder mig over en masse nye tulipaner og andre løgvækster som jeg satte i jorden sidste år.

Kirsebærtræet kommer fint og der er nogle få blomster, så måske får jeg et enkelt lille kirsebær senere. Til gengæld tror jeg ikke at min figen har overlevet den strenge vinter. Den får en chance mere for at vise, at jeg tager fejl, men ellers må jeg ud og købe en ny.

Skriv et svar

