I dag skal jeg med bussen hjem fra arbejde. Manden skal bruge bilen, vistnok noget med noget golf. Men han har skam givet mig penge til bussen.

Det sker ikke ret tit, at jeg er billøs, men måske kommer der nye tider. Måske kan jeg lige så godt vænne mig til det der bushalløj, for lige snart er vi tre der har kørekort derhjemme.

Idag skal jeg vist lige ind omkring byen så, når nu jeg næsten er derinde alligevel. Så nu skal det altså ikke begynde at regne derude, vel 🙂

2 meninger om “Billøs

Skriv et svar

