Vi har sovet længe her til morgen. Jeg trængte, og familien er jo altid i stand til det der med at sove længe.

I dag er første dag i en dejlig lille miniferie. Vaskemaskinen snurrer og lige om lidt skal der laves dej. Der skal bages et lækkert brød senere, og sikkert også boller. Lækre hjemmebagte boller med god ost til eftermiddagskaffen, som jeg håber kan nydes på terrassen. Lige nu smådrypper det derude, ikke mere end at man sagtens kan lave noget derude. Der er et par hængepartier omkring mine terrasserne, som jeg håber, at manden fixer lige om lidt.

Ikke at jeg klager – slet ikke. Han han været flittig her i hans ferieuge. Der er shinet op indendøre, og datteren er svært tilfreds med et helt “nyt” værelse. Men det vil nu være fint, hvis han kan ordne terrasserne, så jeg kan komme igang derude. Og de lover jo solskin senere, så det der med eftermiddagskaffe på terrassen, kræver jo at man kan sidde i havemøblerne.

En mening om “Store bededagsferie

Skriv et svar

