Det meste jeg laver lige i øjeblikket, foregår i stående stilling. Det der med at sidde, er ikke lige det min ryg synes er fedest lige nu. Men hold da op hvor kan man blive træt af at stå og gå. Der er blevet strøget mange skjorter og den bærbare har fået fast plads på halvmuren ved køkkenet.

Jeg skulle have været på vej til Edinburgh lige nu. En lang tur i fly og efterfølgende konference med megahårdt program og det meste i siddende stilling naturligvis. Jeg turde ikke, min diskusprolabs synes vist ikke lige, at jeg skulle afsted nu. Og jeg var ikke “modig” nok, selvom jeg er bevæbnet med smertestillende i rigelige mængder. Risikoen for at forværre tingene og lang afstand til min kiropraktor, fik mig til at melde afbud. Heldigvis kunne en kollega tage afsted med kort varsel, så jeg bliver hjemme. Ærgerlig over ikke at komme med til en fed konference, ærgerlig over ikke at opleve Edinburgh for første gang, men lettet over at beslutningen er taget og når smerterne er værst ved jeg, at det ikke kunne være anderledes.

Jeg får heldigvis chancen igen næste år og håber så bare, at det igen er i Edinburgh, for jeg vil så gerne opleve den by.

Skriv et svar

