Normalt er jeg ikke den, der står forrest i køen, når der er udsalg og lignende. Idag var en undtagelse, ja – jeg stod altså ikke forrest, langt fra. Men jeg stod et stykke nede i køen, da Friis åbnede i dag. Friis er det nye shoppingcenter i Aalborg, det ligger hvor Magasin tidligere lå. Fyldt med 50 nye butikker, mange som også ligger andre steder i Aalborg, men også enkelte nye, som vi tidligere skulle til Århus for at frekventere.

Jeg skulle i blodbanken i morges, og så besluttede jeg at holde fri resten af formiddagen. Jeg fik lokket min mor med og så var vi ellers klar da de åbnede. Det var der også mange andre der var. Men vi kom da ind, efter noget venten, og skubben og masen. Selvfølgelig blev jeg fristet, der var rigtig mange gode tilbud. En kæmpe lampe, som var noget nær umulig at transportere, nogle lækre tekstiler til huset og lidt påskepynt røg der da med hjem.

Skriv et svar

