Jeg har allerede været ude i dem her

For første gang i cirka 4 måneder, har jeg været ude at løbe og hold da op, hvor var det hårdt. Ja, nu siger jeg godtnok løbe, det var skiftevis løb og gang, hvis sandheden skal frem. Men det vigtige er, at jeg er i gang. Jeg har problemer med en betændelsestilstand i det ene knæ, det kommer af og til og jeg har lige været igennem en kur, så jeg starter lige så stille op.

Min favorit løbetur går ned til fjorden, hvor der er masser af frisk luft, og man kan løbe på blødt underlag. Der er stadig temmeligt vådt og blødt dernede, men de fleste steder er sneen væk, og det er rent faktisk muligt at løbe dernede.

Rute: http://iform.dk/ruteplanner/aalborg/moelholm-limfjorden

En mening om “Søndag morgen

  1. Puhha – jeg startede op efter vinterpause for godt en uge siden og er helt enig med dig. Det er godt nok hårdt!! Men også dejligt at komme i gang.

Skriv et svar

