For tiden er 3 små virale reklamer, det store samtaleemne rundt omkring i bibliotekskredse. De diskuteres ivrigt, læs f.eks. Politikens vurdering her. Jeg er ikke enig, jeg synes, at de er virkelig morsomme, og jeg tror, at de virker og specielt når man tænker på målgruppen, som er de unge. Jeg har kolleger, som føler sig lidt stødt på manchetterne, men det er sundt med et lille grin, og lidt selvironi kan vel ikke skade …

De 2 andre reklamer kan ses her.

3 meninger om “Reklamefilm

  1. Nej, det er jo spørgsmålet, men det tror jeg måske netop de gør her. Fordi det ikke er en selvfed reklame, som snobber lidt med hvor dygtig man skal være.

  2. Jeg synes også godt om dem. Jeg synes det er befriende at de er så selvironiske. Og så får de folk til at tage stilling – det sker ikke så tit 🙂

Skriv et svar

