Det er skønt med en hel uges vinterferie. Der er forlydender om kilometer lange bilkøer i Aalborg, så det er dejligt, at ugen er til fri leg og absolut uden forpligtelser og fastlagte planer. Vi ser, hvad der byder sig og planlægger sådan lidt ad hoc. Lige nu hygger jeg indendørs, der skal lægges planer og laves lister. Jeg skal beslutte mig for et nyt strikketøj og måske skal der bestilles garn hjem. Der er gang i opdateringer i pc-parken, og jeg har et par nye bøger, som også skal læses.

 Jo, der er masser af løse planer for ferien.

Udenfor vælter sneen ned – igen, fristes man til at sige. Det ligger sig ovenpå de bjerge, som ligger her i forvejen, og gør færdsel udendørs til lidt af et kunststykke. Senere tager vi vist bussen til byen, manden har ærinder derinde. Jeg tror, jeg vil gøre ham selskab. Efter en weekend, som er tilbragt næsten udelukkende indendøre, trænger jeg til mennesker og butikker, måske ovenikøbet lidt handel.

Skriv et svar

