Jeg skal da lige love for, at vi har fået sne, masser af sne og der kommer mere endnu.

Dagens opgaver gav mulighed for en hjemmearbejdsdag, og efter vejrudsigternes varsel om snestorm, tog jeg en hurtig beslutning.  Senere ringede datteren, om jeg kunne hente hende, for gymnasiet blev lukket og de fik snefri. Lidt senere blev sønnen også hentet, og nu skal jeg helt sikkert ikke ud at køre mere idag. Det er håbløst at bevæge sig rundt i bil derude. Biblioteket hvor jeg arbejder blev lukket kl. 14, så mine kolleger også kunne nå hjem, mens der stadig var nogenlunde farbare.

Om skoler og arbejdspladser åbnes i morgen, må vi vist være op til Kong Vinter.

Ungerne har været ude og lege i alt det skønne sne, og Monty var skam med. Det var sjovt lige indtil, de begyndte at kaste snebolde efter ham, så bad han så ynkeligt om at komme ind i varmen igen.

 Da legen var slut, var de endda så søde at skovle sne i indkørslen Nu kender jeg en, der bliver glad, når han forhåbentligt snart kommer hjem.

2 meninger om “Masser af sne

  1. Jeg har lige kigget ud, og jo. Det er næsten sneet helt til igen. Men god motion var det, og bagefter var der varm kakao og nybagte boller.
    Lige nu er de begge faldet omkuld på sofaen 🙂

Skriv et svar

