Godt nytår

Nytårsaften er jeg nok en lille smule kedelig. Jeg tilbringer den helst herhjemme, med dem jeg holder af.  Mine unger er nu så store, at de begynder at tage ud i verden, til deres egne fester, og eller bare for at rende rundt og lave ballade med vennerne. Jeg vil gerne være her, hvis noget skulle ske, kunne smide hvad jeg har i hænderne og sætte mig i bilen, hvis det skulle være nødvendigt. Manden min er nok mere til fest og farver, og mange mennesker, men lige nu er vi her i vores liv, hvor det er en aften med dejlig mad og hygge med dem vi elsker allermest i hele verden.

 Derudover har vi hund, som bestemt ikke synes at nytårsaften, er årets bedste aften.

Menuen i aften er :

Hjemmelavet sushi / rejecocktail til manden som ikke bryder sig om sushi

Kalvefilet med krydrede, råstegte kartofler, lækker salat og flødesauce

Nøddekurve med Ryå is, vanille og chokolade, frugt fra romtopfen.

og til klokken tolv er der kransekage og en dejlig Asti.

Forfatter Helle Kjær

Jeg hedder Helle, jeg er 52 år og bor i Aalborg, den bedste by i Danmark. Jeg er gift med min mand, som jeg har kendt i 30 år, jeg er mor til 2 skønne, voksne børn og derudover er jeg 'mor' til vores dejlige Jack Russell Anton. På min blog skriver jeg om mit helt almindelige liv ;-) Min store interesse er håndarbejde, mest strik og hækling. Senest er vævning også kommet i spil, og jeg øver mig stadig. Derudover læser jeg meget, mest krimier, men også biografier finder vej til mit natbord. Om sommeren bruger jeg meget tid i min have, og så har vi en fin lille sejljolle, som vi elsker at sejle ud på Limfjorden i. Skriv meget gerne en kommentar her på bloggen. Du må også meget gerne sende en mail til helles.havehus@gmail.com

2 thoughts on “Godt nytår”

  1. Godt nytår til jer Helle – vi foretrækker også at være hjemme nytårsaften og Molly finder bestemt hellere ikke at denne aften er årets bedste. Kanonslagene brager stadig og kan virkelig få hende til at fare op. Godt det snart er ovre for denne gang med al den buldren og bragen!

  2. Du har så ganske ret, Else. I år syntes vi dog at Monty var lidt mere rolig end han plejer. Måske er det alderen der gør det.

Skriv et svar

