Sådan!

Så blev der købt gaver. Jeg var fantastisk, synes jeg selv – og husbonden var også tilfreds med min indsats. Han er nu næsten altid tilfreds, især hvis han kan undgå at komme med ind i de overfyldte butikker.

Med min nedskrevne plan, gik det simpelthen over al forventning med julegaveindkøbene. Jeg hyggede mig faktisk lidt, mens jeg gik rundt i byen,
samtidig med at jeg nød den julesmykkede by. Så nu mangler der kun et par julegaver, som jeg sagtens klarer en af de næste dage.

Jeg sluttede af med at inddsnuse julestemning i julebyen på Gammeltorv, mens jeg begav mig op til Budolfi Kirke. Her var der nemlig aftalt afhentning, hvorefter der lige skulle handles i en butik som ligger syd for byen.

Så nu er der tid til en dejlig kop kaffe i sofaen, mens vi lige slapper lidt af. Mættede af julelys, travle ekspedienter og lange køer, og med en dejlig
fornemmelse af at være godt på vej.

Forfatter Helle Kjær

Jeg hedder Helle, jeg er 52 år og bor i Aalborg, den bedste by i Danmark. Jeg er gift med min mand, som jeg har kendt i 30 år, jeg er mor til 2 skønne, voksne børn og derudover er jeg 'mor' til vores dejlige Jack Russell Anton. På min blog skriver jeg om mit helt almindelige liv ;-) Min store interesse er håndarbejde, mest strik og hækling. Senest er vævning også kommet i spil, og jeg øver mig stadig. Derudover læser jeg meget, mest krimier, men også biografier finder vej til mit natbord. Om sommeren bruger jeg meget tid i min have, og så har vi en fin lille sejljolle, som vi elsker at sejle ud på Limfjorden i. Skriv meget gerne en kommentar her på bloggen. Du må også meget gerne sende en mail til helles.havehus@gmail.com

Skriv et svar

