Jeg er tidligt oppe idag, og sidder og vågner lige så stille med en kop kaffe.  Jeg hygger mig i de julepyntede rum, mens resten af familien stadig sover. Nej, datteren er allerede afsted på job, men de to mænd elsker deres dyner om morgenen.

To-do listen skal lige opdateres, der skal være styr på hvad vi skal og hvilke butikker der skal besøges lidt senere. Idag skal vi nemlig på handlen i centrum, og jeg væbner mig allerede med tålmodighed. Jeg ved, at der er rigtig mange mennesker derinde idag, og jeg er altså ikke så god til trængsel i butikkerne. Men de sidste julegaver skal købes, og hvis jeg er heldig klarer vi det idag. Nogle er købt, men der mangler stadig en del.

Lige om lidt skal jeg en tur under bruseren, så jeg kan blive klar til at møde verden udenfor.

2 meninger om “Lørdag morgen

  1. Det kan du tro, Lene. Det gik over al forventning. Egentlig er jeg ikke vild med at shoppe, og især ikke når butikker i den grad er fyldt af mennesker, men det gik faktisk fint. Uden stress og med et smil på læben 🙂
    I må også ha’ en dejlig dag på handlen.

Skriv et svar

