Så er vi på den anden side, af alle de runde fødselsdage vi har haft i familien på det sidste. Nu kan der rigtig komme gang i juleforberedelserne i det lille hjem. For ikke at tale om julegaveindkøb, som jeg slet ikke er gået igang med endnu.

Heldigvis er der ikke stress på, vi skal nok nå det, er jeg sikker på 🙂

I år har jeg svært ved at finde julestemningen frem. Måske er det vejret, eller måske er det fordi, der har været så mange andre ting, der har fyldt mine dage op. 

Men skal det være, nu sætter vi alt skytset ind. I går blev manden sendt afsted for at købe nye kæder til at sætte på træerne udenfor. Fordi vi vist ikke kan finde de gamle, eller også virker de bare ikke. Og så er det sikkert også meget nemmere med de nye net, som bare skal smides op over mine hængepile.

Skriv et svar

