Det bliver en stille lørdag. Det er vist også det bedste for mig og mit hoved.

Ihvertfald indtil der skal gøres klar til næste fest. Det er en tradition for mig, at der hvert år falder to julefrokoster i den samme weekend. Og det er ikke efter eget valg kan jeg godt fortælle, men sådan er det nu engang. Og jeg vil jo gerne med og være sammen med de mennesker der inviterer. Lige nu godt blive siddende i min sofa , med tæppe og en god film i tv, masser af tændte stearinlys og hygge med børn og mand.

Skriv et svar

