I morges var der større oppakning med, end jeg normalt behøver for en dag på jobbet. Der skulle nemlig kjole, sko og andre fornødenheder med, jeg skal nemlig ikke hjem før sent. I aften venter nemlig årets julefrokost med kollegerne. Jeg glæder mig. Det plejer at være en god fest, vi er nemlig slet ikke så kedelige 😉

Jeg skal dog også tænke lidt på morgendagen, for der venter endnu en julefrokost i morgen. Der skal jeg jo også gerne være lidt frisk – men der er jo lang tid til i morgen.

God fredag til dig – og god fest        

Skriv et svar

