Tillykke med dagen

 

Jeg arbejder hjemme idag, men kun en halv dag. Jeg skal nemlig til fødselsdag i eftermiddag. Min bror har fødselsdag i dag – 50 år bliver han, så det er da noget af en milepæl. I dag er der reception i hans firma, og festen holdes i næste uge, hvor min svigerinde også bliver rundt.

Heldigvis stod min søster for gaveindkøb. Jeg har nemlig haft temmelig travlt på arbejdet, efter at jeg har været væk i sammenlagt 1½ uge.

Tændt kalenderlys og morgenhygge

 

Det er skønt med en morgen, hvor man ikke skal haste ud af døren. Der er tid til langsom opstart, med en god kop kaffe og tændt kalenderlys. Vi er så småt i gang med julerierne. Herhjemme er der ikke noget med at alt skal være oppe til den 1. december, det kommer lidt efter lidt. Ligesom julestemningen er noget der langsomt vokser frem i løbet af december.

Forfatter Helle Kjær

Jeg hedder Helle, jeg er 52 år og bor i Aalborg, den bedste by i Danmark. Jeg er gift med min mand, som jeg har kendt i 30 år, jeg er mor til 2 skønne, voksne børn og derudover er jeg 'mor' til vores dejlige Jack Russell Anton. På min blog skriver jeg om mit helt almindelige liv ;-) Min store interesse er håndarbejde, mest strik og hækling. Senest er vævning også kommet i spil, og jeg øver mig stadig. Derudover læser jeg meget, mest krimier, men også biografier finder vej til mit natbord. Om sommeren bruger jeg meget tid i min have, og så har vi en fin lille sejljolle, som vi elsker at sejle ud på Limfjorden i. Skriv meget gerne en kommentar her på bloggen. Du må også meget gerne sende en mail til helles.havehus@gmail.com

2 thoughts on “Tillykke med dagen”

Skriv et svar

