Så er mit Shetland Triangle færdigt, det er vasket og blokket og klart til svigermor. Det er blevet superflot efter at det er blokket, og mønsteret rigtig kan ses.

Shetland Triangle

Egentlig havde jeg strikket et andet sjal til hende i fødselsdagsgave, men i sidste øjeblik kom jeg i tvivl om det var den rigtige farve til hende. Jeg gik der for i gang med et Shetland Triangle i  som jeg desværre ikke nåede at blive færdig med til hendes fødselsdag. Hun fik lov til at vælge hvilket hun helst ville have. Shetland Triangle var strikket i en farve som passede flot til hendes nye frakke, så der var ikke så meget at tænke over.

Det er strikket i Supersoft fra Holst garn, i farven Damask, på pinde 5 i mine uundværlige KnitPicks. Opskriften er fundet på Ravelry.

 

 

En mening om “Shetland Triangle

Skriv et svar

