Manden har fødselsdag på mandag, så der skulle købes ind til gæstebud. Det er jo Mortensaften dagen efter, så jeg har overtalt ham til, at menuen skal stå på andesteg med hvad dertil hører. Bestikkelsen er, at jeg også laver ribbenssteg, som hører til en af hans favoritter.

And

Gaver til manden stod også på to-do listen for lørdag, så datteren og jeg var tidligt ude. Jeg er ikke den store shopper, og Aalborg Storcenter lørdag formiddag er ikke det scenario jeg holder mest af. Vi stod foran butikken inden den åbnede, og det lykkedes os faktisk at kommer derfra inden det store rykind.

Weekendens opgaver er klaret og resten af weekenden skal bruges til at få pusten igen. Det er tiltrængt, for det har været en skrækkelig hektisk uge, med lange arbejdsdage og mange opgaver. Det kræver opladning i weekenderne, og mulighed for kun at beskæftige sig med lyst-opgaver. Jeg skal strikke, læse lidt i min bog og så skal jeg vist bage lidt brød – bare fordi jeg har lyst.

 

Skriv et svar

