Vi har sovet længe idag.  Jeg var tidligt oppe for efter et par hovedpinepiller, men  jeg listede lige så stille tilbage til den lune seng. Det er ferie og der er planer for det meste af ugen, måske er det derfor min migræne vælger at slå til netop idag. Håber at jeg kan holde det nede med medicin, for jeg er så træt af de begrænsninger, det nogle gange sætter for  mig.

Idag er der planer om en tur i motionscenteret, inden sønnen og jeg har en aftale hos lægen. Måske kan de andre lokkes med på en bytur. Jeg skal ind omkring Søstrene Grene, efter deres dejlige the. Jeg skal have fyldt lidt op til ferien, det bliver vist the – vejr. Sådan med blæst og rusk, og temmelig køligt, hører jeg vist fra vejrprofeterne. Rigtigt efterårsvejr, og det er i orden med mig, jeg elsker at gå tur langs stranden og blive blæst godt igennem.

 

Efterår

Skriv et svar

