Så er der købt et par pakker af yndlingsteen fra Søstrene Grene, så kan der også tages en pakke eller to med i sommerhus. Skøn varm te til at varme sig på, når vi kommer hjem fra alle de gåture ved Vesterhavet, som jeg har planer om.

 

The

 

Og så er det snart jul, er I klar over det. Både jeg selv og helt afgjort min mand er ret enige om, at det er for tidligt at begynde med julerierne. Det er åbenbart ikke alle, der er enige med os. I butikkerne er der så småt begyndt at komme julevarer. Juleboden på Nytorv er allerede sat op, og der kan købes Churros, Belgiske vafler og mange andre lækkerier. Og længere nede i gågaden, kan man købe brændte mandler. Brændte mandler er indbegrebet af jul for mig, og jeg stod og hyggede mig i duften, mens mand og søn var i GameStop.

 

I Søstrene Grene var der også allerede en mange julevarer, bl. a. var der mange skønne julekugler i mange smukke farver og faconer. Også disse gavemærker med skønne julemotiver fristede, og de røg altså ned i kurven, dem kan man jo altid bruge.

 

Juleting

4 meninger om “Bytur

  1. Hvor er dine julemærker bare søde – mon ikke jeg skal forbi søstrene Pind snarest – ja det hedder de her i huset 🙂

Skriv et svar

