I morges gik Monty og jeg tur ved Limfjorden, og det var der såmænd også mange andre der gjorde. Vi møder næsten altid andre hunde og deres mennesker, når vi går tur dernede og idag var ingen undtagelse. Der var flere som var ude at lufte deres mennesker, og det er altid en fornøjelse at hilse på hinanden, synes Monty.

 

 Monty

 

Der var så skønt dernede i dag, og det er ikke til at tro, at vi allerede er inde i oktober. Fjorden lå stille og mild, himlen var dækket af et slør af skyer som blidt lå over hustagene ind over byen, mens solens stråler af al magt forsøgte at få magten. Der var lunt og mildt dernede, og vi tog den lange tur. Ned langs fjorden og rundt omkring søen, hvor svanerne er ved at finde sammen inden vinteren. Turen ved fjorden går jeg ofte sammen med min mand, og der får vi mange gode snakke. Som min kollega altid siger, man snakker så godt, når man går sammen. Idag var det kun Monty og jeg, og så var mit kamera med, og der blev taget mange gode billeder, synes jeg

 

Limfjorden

 

Vi har efterårsferien, og weekenden skal bruges herhjemme. I næste uge er der lige et par aftaler som skal overståes de første dage, men så tror jeg nok, at vi sætter kursen mod Løkken og sommerhuset. Ungerne skal trækkes med ud og gå en masse ture og Løkken står højt på favoritlisten.

 

Søen

Skriv et svar

