Idag fik jeg lokket manden omkring Vejgård Torv på vej hjem fra arbejde. Han synes vist ikke, at jeg ligefrem mangler garn, men han blev overtalt med gode argumenter 🙂

 

Garnindkøb

 

Der er sort strømpegarn, som skal bruges til en hue til sønnen, og lyst gråt som sammen med Supersoft fra Holst Garn, skal blive til en trøje til mig selv. Og så er der lige nogle nøgler flerfarvet blandingsgarn til et par Baktusser.

 

Og så faldt jeg lige over denne her …

 

Glover

 

en Glover hæklenål.

Nu har jeg hørt så meget godt om denne hæklenål, og så viser det sig sørme, at de sælger dem i min lokale garnbutik. Nu skal den da prøves, og så må vi jo se, om jeg også synes så godt om den som de fleste andre i blogland.

2 meninger om “Helt nødvendige indkøb

  1. Helle, jeg tror du bliver rigtig glad for din nye hæklenål – jeg er superglade for de par stykker jeg har. De er virkelig en lise at bruge i forhold til alm. nåle synes jeg 🙂
    Skønne farver du har fundet 🙂 Tror jeg også skal have gang i en baktusse og søster skal helt sikkert også have opskriften. Hun strikker sjaler på livet løs til sig selv og niecerne, så hun skal have lidt afveksling i designet 😉

Skriv et svar

