Ømme mavemuskler

I dag skal jeg til CorePower og jeg glæder mig. Det er rigtig hårdt, men jeg kan ikke undvære det. Hvis jeg holder for lang pause, får jeg hurtigt problemer med min diskusprolaps. CorePower er træning der fokuserer på kroppens kerne eller midten af kroppen, der udgøres af hovedsageligt maven og ryggen, og det er supergodt når man har rygproblemer.

Den første gang efter ferien, blev vi budt på en times motion på bold, og hold da op hvor var det hårdt. Der gik 14 dage, inden mine mavemuskler ikke var ømme mere. Og specielt de skrå mavemusker kunne jeg da mærke efter den omgang.  Vi veksler mellem at træne på bold eller på gulv, og selvom jeg vældig godt kan lide at træne på bold, synes jeg også, at det er noget hårdere end når vi træner på gulv.

Forfatter Helle Kjær

Jeg hedder Helle, jeg er 52 år og bor i Aalborg, den bedste by i Danmark. Jeg er gift med min mand, som jeg har kendt i 30 år, jeg er mor til 2 skønne, voksne børn og derudover er jeg 'mor' til vores dejlige Jack Russell Anton. På min blog skriver jeg om mit helt almindelige liv ;-) Min store interesse er håndarbejde, mest strik og hækling. Senest er vævning også kommet i spil, og jeg øver mig stadig. Derudover læser jeg meget, mest krimier, men også biografier finder vej til mit natbord. Om sommeren bruger jeg meget tid i min have, og så har vi en fin lille sejljolle, som vi elsker at sejle ud på Limfjorden i. Skriv meget gerne en kommentar her på bloggen. Du må også meget gerne sende en mail til helles.havehus@gmail.com

1 thought on “Ømme mavemuskler”

Skriv et svar

