Der har været stilhed her på bloggen i et stykke tid. Til gengæld har der været travlhed i livet. Der er travlt på jobbet, der er kurser og arrangementer jeg har meldt mig til og så er der jo alle mine projekter, som fylder lige nu.

Lige nu er jeg så småt i gang med at gøre haven vinterklar. Så snart jeg er hjemme fra jobbet, er jeg derude. Der skal stadig flyttes planter, der skal males og de sidste frugter skal plukkes. Lige kigger jeg på træer, for der skal fornyelse til og jeg fik penge i fødselsdagsgave til nye træer. Jeg har tænkt mig et kirsebærtræ, et pæretræ og et æbletræ, og så skal jeg have et figentræ. Er der nogen der har erfaringer med godt sorter, jeg har nemlig tidligere haft et par æbletræer, som jeg ikke havde den stor succes med.

Der er stadig blomster i haven selvom sommeren er ved at være slut. Jeg har lige købt en chokoladeblomst, en lille smuk blomst som virkelig dufter af chokolade.

Skriv et svar

