Jeg var allerede oppe kvarter over fem imorges,  og se hvilken skøn morgenhimmel der mødte mig da jeg kiggede ud af køkkenvinduet.

 

Morgen

 

Normalt står jeg altså ikke så tidligt op, men idag skulle vi vække et sølvbrudepar. Mandens bror og svigerinde har sølvbryllup og der var morgentamtam kl. 7.00, så det var tidligt ud af fjerene.

Der var lavet den flotteste æresport, og det var et glad og rørt par der viste sig efter den første sang. Rigtig hyggeligt var det, og vi glæder os alle til festen på lørdag. Jeg er nu stadig i tvivl om, hvad jeg har lyst til, når det engang er min tur. Jeg har de sidste par år sagt, at jeg hellere vil invitere mine børn og kommende svigerbørn ud at rejse. Heldigvis er der mange år til, og hvem ved hvordan verden ser ud til den tid. Det er ikke til at sige idag, hvad man har lyst til om 12 år. Hvad gør du eller hvad gjorde du?

Sølvbryllup

2 meninger om “Det er så yndigt at følges ad …

  1. Altsaa jeg synes det er en oplagt undskyldning for et ordentligt skrald og har taenkt mig at oeve mig ved mit kobberbryllup om mindre end 6 maaneder og saa gentage successen on 12.5 aar. 🙂

Skriv et svar

