Morgenens tur i haven var våd og kølig, der var dug i græsset og solen var gemt bag skyerne. Monty fortrak hurtigt ind igen, han havde allerede været på sin morgentur, så han skyndte sig ind i dynerne igen.

Det er tydeligt, at der er et årstidsskifte på vej. Indimellem er det blæsende og koldt som en rigtig efterårsdag og pludselig igen varmt og solrigt som en sommerdag. Jeg er lidt trist over sommerens forsvinden, jeg kunne godt bruge flere dejlige sommerdage ved stranden. Men nu må der planlægges andre aktiviteter.

Min nye rose blomstrer, så det er en fryd og jeg glæder mig til den bliver rigtig høj. Det er en New Dawn og jeg må indrømme, at da jeg lige havde plantet den, troede jeg ikke rigtig på den. Men da den først fik fat, skal jeg love for at den voksede, så det varer ikke længe inden den dækker hele stolpen.

 

New Dawn

 

Søndagen venter og der er aftale med ungerne om en tur i motionscenter og svømmehal senere idag. Måske kan det løsne op på en dårlig skulder, jeg har døjet med i et par dage, ellers må jeg nøjes med det varme bassin og sauna.

2 meninger om “Sensommer

Skriv et svar

